دسته‌بندی نشده

معروفترین برندهای اکسسوری

1. برند جواهرات و اکسسوری تیفانی (TIFFANY & CO)

همانند اغلب برندهای معروف دنیا، تیفانی هم یک نام خانوادگی است. این برند، توسط دو طراح اصلی، یانگ‌به و الیس ‌راه، با شعار «مدرن در عین سادگی» تاسیس شد؛ و بعدها توانست شعبه‌های خود را تا لندن و پاریس گسترش دهد.

برند تیفانی «TIFFANY & CO» ارائه کننده جواهرات زیبایی است. جواهراتی که، هم در روز و هم در شب، قابل استفاده هستند. مخاطبان این برند تنها خانم‌ها نیستند، بلکه آقایان و حتی کودکان نیز، از این جواهرات تزئینی استفاده می‌کنند. این برند، کارهای کلاسیک زیادی ارائه داده است، مثل دستبند و گردنبندهای جواهر مدلِ حلقه، النگوهای بافت سبدی و آویزهای قلب. طرح‌های چند‌بعدی تیفانی با نقش‌های عجیب از پرندگان و گل‌ها و… ماهیتی تاثیرگذار و پراحساس دارند. جواهرات تیفانی، از انواع طلا و نقره بسیار براق و خیره‌کننده ساخته شده‌اند. سنگ‌های به‌کاررفته در آن‌ها، بی‌عیب‌و‌نقص است و از بهترین مواد ساخته می‌شود.

تمام جزئیات، بسیار دقیق و شیک طراحی می‌شوند. جک کندی، الیزابت تیلور و بسیاری از افراد مشهور بزرگ، مشتری‌های وفادار این برند بودند.

2. برند جواهرات و ساعت کارتیه (CARTIER)

لوئیس کارتیه، طراح فرانسوی در سال 1847، برندی با نام خود در پاریس تاسیس کرد. کارتیه به عنوان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان جواهرات و ساعت در جهان شناخته می‌شود. این برند، درعرض چند سال، توانست در ساخت جواهرات نفیس محبوبیت پیدا کند و شعبات نمایندگی برند خود را، در سایر شهرهای بزرگ جهان از جمله لندن و نیویورک گسترش دهد. این برند در سال 2018، توسط مجله فوربس به عنوان پنجاه و نهمین برند باارزش جهان رتبه‌بندی شد. پادشاه ادوارد هفتم از بریتانیای کبیر از CARTIER به عنوان جواهرات پادشاهان، و پادشاه جواهرات یاد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *